lipca 05, 2021

Bajecznie kolorowe Mood Tracker i Habit Tracker - dla dzieci i dorosłych. Nastrój i nawyki-graficzne wizualizacje dla Twych ważnych umiejętności!




,,Kiedy świat wielki hałasem mnie nuży
A w barze u Ritza ten sam nudny tłum
Mój packard mnie niesie do celu podróży
U boku dziewczyna mych snów


Czeka tam na nas bungalow mój mały
Ukryty dyskretnie wśród skalistych gór
Tu księżyc wschodzi jak nad Alabamą
Wystarczy przekręcić klucz
Czas relaksu, relaksu to czas"        
                                                                                                                                                                         Tekst pochodzi z https://www.tekstowo.pl/piosenka,andrzej_i_eliza,czas_relaksu.html
 Niektórzy z nas już się relaksują! Wspaniale! O tym, że jest to niezmiernie ważne dla naszego funkcjonowania przekonałam się o tym boleśnie, kiedy...zapomniałam o odpoczynku. Intuicja podpowiadała mi już od jakiegoś czasu, że zapomniałam o czymś baaardzo ważnym. Proza życia oraz wiele incydentów przypomniało mi, że nie umiałam zatrzymać się w biegu życia. Nagle runęła na mnie lawina drobnym pomyłek, które doprowadzały mnie do irytacji. Błędy popełniane przez mnie były drobne, ale bardzo uprzykrzały mi życie. Niestety, zignorowałam przestrogę mojego organizmu. Wtedy rozkręciła się prawdziwa karuzela niedomówień, potknięć w dokumentach, zagubionych rzeczy...i moja irytacja. Zapomniane hasła do portali internetowych i problemy z koncentracją. Nic to- pomyślałam, to chwilowy spadek formy. Zapisałam się na kolejne szkolenie....o tym jak się relaksować. O ironio! Szewc bez butów chodzi...Po kolejnych spektakularnych błędach, serii zagubionych PINów, gonitwie za przedmiotami, które zaginęły...musiałam się zatrzymać. 
Nasz mózg pracuje bardzo ciężko, należy mu się odpoczynek. Nie wolno o tym zapomnieć! Możemy sobie pomóc w pracy nad sobą poprzez wizualizację określonych wycinków naszej rzeczywistości. Dziś zatem o śledzeniu nastroju, wyrabianiu nawyków i realizacji określonych celów! Zajęłam się zatem trackerami, które polecam Wam, gdy, podobnie jak ja, macie problem np.  z utrzymaniem zdrowych nawyków.

Jak wykorzystać trackery? Mood Tracker służą do śledzenia nastroju. Zaznacz wybranym kolorem nastrój danego dnia. Twoim zadaniem jest skojarzyć nastrój z wydarzeniem, faktem, który na niego wpłynął, aby ewentualnie uruchomić działania prewencyjne! Habit Tracker- służą do tego, aby śledzić realizację nawyków, celów, które chcesz osiągnąć. Jeśli chcesz np. zadbać o swoje zdrowie- Habit Tracker pozwolą Ci zwizualizować na wykresie związane z tym Twoje małe kroki. 
Może powiążesz oba trackery i zobaczysz , jak realizacja celów założonych przez Ciebie wpływa na Twój nastrój? Czemu nie!

W poście znajdują się karty poglądowe, aby je pobrać kliknij w link!
Mood Tracker do pobrania w poniższym linku

Habit Tracer- kształtujemy nawyki -w poniższym linku

Solennie wprowadzająca w życie zdrowe nawyki- Anna Piwowarska
                                                       Kolorowego lata!












 

Brak komentarzy: