grudnia 06, 2021

Rozmówki w świątecznym wydaniu doskonałe do budowania relacji z waszymi uczniami

     Świąteczny czas podziałał również na mnie, dlatego przygotowałam dla WAS i MOICH UCZNIÓW kilka pytań związanych z tym magicznym czasem. Stali czytelnicy naszego bloga, wiedzą że jestem nauczycielem, który ceni sobie relacje i pozytywne kontakty z uczniami niezależnie od ich wieku i możliwości rozwojowych. Zaproponowane przeze mnie fiszki z pytaniami można użyć na różne okazje np. Wigilię klasową, świąteczne lekcje języka polskiego, świąteczne zajęcia TUSowe, ostatnie przed świętami zajęcia rewalidacyjne lub zajęcia terapii pedagogicznej. Pytania są związane z magiczną atmosferą świąt i pozwalają doskonalić umiejętności komunikacyjne i językowe, są przydatne przy ćwiczeniu krótkich wypowiedzi ustnych lub pisemnych. Pozwalają również poznać lepiej waszych uczniów, a także integrować cały zespół klasowy. Zaproponowane przeze mnie fiszki mogą stać się świetną zabawą również podczas świąt w waszych domach i rodzinach. 

Karty do pobrania poniżej w linkach


Serdecznie zapraszam! Magicznej zabawy!

Opracowała: Agnieszka Krupa-Wiśniewska

5 komentarzy:

  1. Świetna pomoc do wykorzystanie w okresie przedświątecznym. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. To mogą być bardzo ciekawe rozmowy z dziećmi, nawet podczas nauczania zdalnego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję.Na święta uruchomiamy nasze nasze zasoby.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję, świetna pomoc na zajęciach przedświąteczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję :) można także wykorzystać ćwicząc czas przeszły na angielskim :)

    OdpowiedzUsuń