marca 15, 2021

Dzień Osób z zespołem Downa- materiały pomocnicze




21 marca to ważna data! Zwłaszcza dla nas, pedagogów specjalnych! Dzień osób z zespołem Downa to pretekst do wartościowych rozmów z uczniami na temat tego jak jesteśmy różnorodni. Postawa tolerancji, otwartości i zrozumienia zawsze powinna towarzyszyć naszym uczniom w kontaktach z rówieśnikami z zespołem Downa. Uczmy ich otwartości, życzliwości i tolerancji. Dzień kolorowej skarpetki- symbol różnorodności genetycznej osób z zespołem Downa niech zagości na stałe w kalendarzu ważnych obchodów w naszej klasie i w szkole.

                                                         Opracowała Anna Piwowarska


Prezentacja na temat dnia kolorowej skarpetki w linku pod obrazkiem


Link do prezentacji

https://drive.google.com/file/d/1u1pN-W0wAfElzs92cTjO0mYAxApI83AJ/view?usp=sharing


Zakładki do książek do samodzielnego kolorowania przez uczniów w linku pod obrazkiem


Link do zakładek

https://drive.google.com/file/d/1ptlsVof23nhNgsz5HKkBy-3g2yQOLKVM/view?usp=sharing






2 komentarze:

  1. Super materiał, szukałam i dzięki rodzicom z klasy mam. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Super materiał, szukałam i dzięki rodzicom z klasy mam. Dziękuję bardzo

    OdpowiedzUsuń